söndag 28 januari 2024

Barnbarn nummer 3 (Jonatan) fyller 4 år.

 Idag har vi firat Jonatan som fyllde 4 år i torsdags. Han är Annas "mitt-pojk". Idag blev det grillning i trädgården och givetvis hade Jonatan valt att det skulle vara korv. Sedan blev det också en "dinosaurie-glass". Han är helt begeistrad i dinosaurier. 

Min kropp är ganska så sliten, men jag håller ihop än. Jag var hos arbetsterpeuten i tisdags. Det blev handledsskenor som jag ska ha när jag sover. - Allt för att testa om min värk och domning i händerna beror på karpaltunnelroblem eller om det kommer från AC-lederna i axlarna. Om 2 veckor ska jag få kortizon i ac-lederna för att se effekten. Om mina domningar försvinner i händerna, - av kortizon i axlarna, så är det ju i axlarna problemet sitter, - Inte karpaltunnel i underarmarna/handlederna. Om det är karpaltunnelproblem så står jag redan i kö för operation i vår.

Idag har vi även promenerat en liten sväng med 2 av hundarna. Så trots att värk försöker stoppa allt, - så lyckades vi gå en liten runda. - Det ger så mycket energi att få träffa en vettig person, där vi förstår varandras problem/värk, och ändå försöka göra något positivt.

Barnbarnen och syskonen i Skärstad. Julia, Joel och 
födelsdagsbarnet Jonatan.

Jonatan gillade sina presenter.

Jonatan.

Jonatan hade givetvis beställt en dinosaurieglass.
Mamma Anna och storasyster Julia skapade i
köket. Resultatet - -->>

The Dino-icecream!

Mina 3 yngsta barn och de 3 äldsta barnbarnen.
Barnen: Anna, Johan och Ida.
Barnbarnen: Jonatan, Thore och Julia.

Lyckan att öppna paket med syrran och kusin, Thore.

En monstertruck borde alla 4-åringar få.

Foto från 2011. 4 dagar efter en stor hjärtinfarkt (24/1-2011).
Bästa rehaben: - Kel med Atreyu, vår Portugisiska vattenhund.

Dag 12 och sista dag för mina tulpaner. 
Jag gillar att faserna hos tulpaner är så vackra.
Från sluten knopp och hela vägen till dagens...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar