fredag 25 december 2020

Jul i isolering/Vi ska ha sex i mellandagarna.

 Det blir inte som vanligt detta år. Nu blev inte julfirandet uselt, men långt ifrån det varma och gemytliga som vi brukar ha med nära och kära. Helena och jag åt vår mat själva hemma. Vi hade i förväg packat mat till våra singeldöttrar, samt till Helenas mamma som precis kommit ut från sjukhus i ett slitet skick. Sen träffades vi utanför svärmors boende på servicehuset. Vi fixade en "vidokonferans" via messenger med Helenas son med fru i Falkenberg, samt svärfar i skogen mellan Vimmerby och Västervik. Lite glögg och pepparkaka smakade bra i minus 2. Det som är lite mer ihåligt är att jag sällan träffar mina barn och barnbarn i denna pandemin. Men-men nån gång får jag säkert ta vaccin så jag kan jobba, träffa nära å kära samt kunna existera utan att tänka på renlighet, avstånd och tecken på smitta.

Sure Tomtegubben och Helena-nissan. Julafton.

Vi kommer att ha sex i mellandagarna! Eller vi och vi...  Vi ska låta vår hane Skittles få para sig med vår tik Alvina. Sen räknar vi med valplycka i slutet av februari/början av mars. Skittles har redan prövat med Alvinas syster Fanny (Geishamors prinsessan tuvstarr) som nedkom med ett gäng fina valpar den 23/12 i Västerås. 

God fortsättning på julen och ett gott nytt år!

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
  2. Jag heter Anna, jag bor från Stockholm Sverige, jag tror att vittnesbörd är verkliga livet visar på mäktiga goda verk i verkligheten som gör människor lyckliga och finner lugn, kärlek och förtroende återvända i förhållande som jag har hittat samma i mitt äktenskap idag Jag är väldigt glad att dela mitt sanna livsvittnesmål här ute. Jag läste liknande blogginläggsvittnesmål från olika människor över hela världen som talade bra om mannen Dr.Oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) äkta kärleksstav. Innan nu tappade jag hoppet på spellcasters på grund av mina tidigare erfarenheter, jag fick kontaktkommunikation från andra Spell-casters. Jag älskade att stava charm tidigare för att få tillbaka min före detta man hemma men fungerade inte bra, förrän för några dagar sedan gav jag Dr.Oduduwa det sista försöket att få tillbaka min ex kärleksman tillbaka till mig, jag skickar e-postmeddelande till Dr. Oduduwa på sin personliga e-post för att lösa min äktenskapskris.
    Jag älskar min man så mycket, jag vill ha honom tillbaka till mig och till våra två barn. Jag vill att mina barn ska växa upp med sin pappa och vara lyckliga som en familj.
    Jag förklarade alla mina förhållandeproblem för Dr. Oduduwa, jag ber om hans hjälp för att få tillbaka min ex kärleksman man hemma för att förnya kärlek och förtroende.
    Jag följde noga alla instruktioner som gav mig av Dr. Oduduwa kärleksstav. Så tidigt på morgonen, det är nästa dag efter Oduduwa lunch Kärlek-magi för min räkning, min ex man ringde mig på mobiltelefon med ett okänt nummer, så jag tog upp samtalet och se det var ett telefonsamtal från min ex, oh Jag blev så förvånad i mer än 2 månader nu har jag inte fått sms, inga samtal och inga mail skickas till mig. Wow, jag är väldigt glad idag, plötsligt precis som Oduduwa lovade mig. Jag är överväldigad av glädje och lycka i mitt hjärta som delar detta vittnesbörd här i dag, min kärleksman Erickson återvände och kom hem för att möta mig med kärleksgåvor.
    Jag använder detta medium för att säga ett stort tack till den stora mannen Dr.Oduduwa som utan detta inte hade varit möjligt.
    Alla som läser den här artikeln här går igenom äktenskapskrisen, och för de som delar hemliga hjärttårar, idag är alla dina problem över, bara ett enkelt mailmeddelande till det stora Dr.Oduduwa Love Spell Temple idag (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

    SvaraRadera